Різнорівневі завдання для розвитку діалогічного мовлення учнів

Різнорівневі завдання для розвитку діалогічного мовлення учнів

Середній рівень

1. Відновити діалог.
а)
 -......
-На гурток вишивання.
-.....
-Зараз я роблю серветку для матусі.
-.....
-Я використала яскраві нитки червоного, блакитного та рожевого кольорів.
-.....
-Хочу навчитись вишивати картини і рушники.
-.....
-Гаразд, приходь до нас на занятття завтра о четвертій.


б)
-...?
-Ні, не була......?
-.....
-Що цікавого ти там побачила?
-.....
- А я найбільше люблю виступи клоунів. А ти?
-.....
-Ти б хотіла працювати у цирку?
-....

в)
 -.....
-Я люблю читати , дивитись кіно, малювати.
-.....
-Найбільше мені подобається фантастика та пригоди.
-.....
-Книжки мені допомагає вибирати бібліотекар Олена Петрівна. Вона стільки всього знає!
-....
-Давай разом сходимо до бібліотеки, я теж хочу взяти собі щось цікаве почитати.

2. Закінчити діалог за поданим початком.
а)
-Привіт! Куди поспішаєш?
-На стадіон.
-А що там  таке?
-Змагання з легкої атлетики.

б)
-Ти вже думав над вибором майбутньої професії?
-Хочу працювати тренером з футболу.
-Дивний вибір. А чому?.

                           
Достатній рівень
1.     За описаною ситуацією скласти діалог.
а) Тебе запрошують на день народження, але ти прийти не зможеш. Поясни товаришеві причину.
б) У твого товариша поганий настрій. Спробуй розвеселити його, розрадити.
в) Попроси сестру прибрати у кімнаті. Поясни, чому ти не можеш зробити цього сам. Уживай слова ввічливості.
г) Домовся з однокласником , як ви проведете вихідний день разом.

 2. Скласти діалог за опорними словами та словосполученнями.
а) Музей, експозиція, стенд, екскурсовод, знаряддя праці, колекція зброї, старовинний одяг, істирія.
б) Ставок, ковзани, перемога, лижі, бадьорий настрій, свіже повітря, приємна втома.
в) Спортивний зал, естафети, канат, журі, команда, радість перемоги, призи.
 
Високий рівень
1.     Склади діалог – обмін думками:
а) про проблеми вибору майбутньої професії;
б) про переглянуту телевізійну програму;
в) про взаємини з батьками;
г) про найважливіші моральні якості людини.

2.     Скласти діалог за прислів҆ ями.
      а) Коли є до чого охота, то кипить у руках робота.
      б) Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.

      в) Материн гнів, як весняний сніг: рясно випаде, та скоро розтане.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тренувальні вправи. Дієприкметниковий зворот

Безсполучникове складне речення. Тренувальні вправи

тренувальні вправи чергування приголосних